Lees ook ons corporate blog: platforme2e_logo_small

Nederland Werkt Online
Zeelandia – Innovatieconferentie

Project info

Doel
Koninklijke Zeelandia Groep wil voor, tijdens en na hun jaarlijkse innovatieconferentie meer dynamiek, betrokkenheid en interactie creëren.

Aanpak
Voorafgaand aan de driedaagse bijeenkomst in Brussel ontvingen deelnemers wekelijkse e-mail nieuwsbrieven met video-interviews, programma- en reisinformatie. Om de interactie tijdens de conferentie te versterken, huurde Nederland Werkt Online iPads voor alle deelnemers. Zo konden zij tijdens presentaties online op stellingen reageren. Via statusupdates en reacties gingen deelnemers online met elkaar – en met collega’s thuis – in gesprek. Content, kennis en expertise van afdelingen zoals R&D, Marketing, Sales en Product Management is volledig inzichtelijk. Ook na de conferentie blijven medewerkers inspiratie en ideeën delen via social media.

Resultaat
“Social media was de lijm tussen alle onderdelen van deze innovatieconferentie. Mensen konden elkaar beter vinden en eenvoudig successen delen. Door die interactie te verrijken, groeit ons innovatievermogen en kunnen we commerciële doelen makkelijker bereiken.”

Marc Henskens, Manager Marketing & Communicatie, Koninklijke Zeelandia Groep.

 

< Vorige Volgende >